Ejha...

2012.12.29. 12:00

Hol is kezdjem. Szóval én már túl vagyok azon, hogy egyszerűen szeretem az autókat. Én már autókkal kelek és autókkal is fekszem. Mindegy (na jó azért nem mindig) hogy milyen autó vagy motor, engem érdekel. Ráadásként most egy hónapja kaptam meg a jogosítványomat, de erről majd egy külön poszt-sorozatot szeretnék készíteni. A baráti és ismeretségi körömbe tartozó emberek közül van max. 2 vagy 3 db. akivel el tudok beszélgetni erről a témáról, de ők addigra belefáradnak, mire én bemelegszem. Azért hoztam végre létre ezt a blogot, hogy le tudjam írni azokat a dolgokat, amiket nem tudok megbeszélni a társaimmal. Fogalmazásom lehet néha nyers, vagy nem jól komponált, de igyekezni fogok. Azt is tudom, hogy ez nem lesz egy befutott oldal, de nekem elég, hogy,ha kiírhatom magamból a hobbimhoz kapcsolódó történeteimet, mert különben nem bírnék aludni :) Hát akkor így három nappal a 2013-as esztendő előtt ezzel a poszttal megnyitom Autófanatik című blogomat.

cars-muscle-cars-1969-monochrome-dodge-charger-rt-burnout-dodge-charger-vintage-cars-HD-Wallpapers.png

Szerző: hkatti

Szólj hozzá!

Címkék: blog

A bejegyzés trackback címe:

https://autofanatik.blog.hu/api/trackback/id/tr874985896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása