Ajánló - Fast N' Loud

2013.02.13. 15:00

Ebben az új bejegyzés-témában ajánlani fogok filmeket, sorozatokat, blogokat és játékokat az olvasóimnak. Ma a Fast N' Loud-al kezdek, ami számomra az utóbbi év nagy meglepetése, ugyanis rég láttam ilyen király új műsort a Discovery-n. A magyar címe egyébként "Amcsi benzinfalók" lett. Érdekes, először nem is akartam belenézni, mert nem tetszett a címe, de végül minden szombaton 10-kor ott ültem a TV előtt és néztem a srácokat, amint valóra váltják álmaimat. Pont az a stílus amiért odavagyok. A műhely a Gas Monkey Garage nevet viseli, melynek tulaja Richard Rawlings és annak jobbkeze, valamint műhelyfőnöke, a hosszú szakállú Aaron Kaufmann, Texasban keresnek lepusztult és olcsó autókat, amiket később, néha csak épphogy átépítve haszonnal adnak el. Olykor óriásit buknak, olykor nagyot kaszálnak, de én egyszerűen nem bírtam nem nézni.

1. Rész - 1931 Ford Model A

Semmi csicsa! Ez tetszik bennük, még egy bazi nagy V8-ast sem raktak bele, sőt még le sem csoppolták a tetőt. Ez az a régimódi, Gas Monkey Style amiről a fentiekben írtam.

2. Rész - 1950 Oldsmobile Coupe Rocket 88

Egy igazi, pajtában "talált" sikersztori. Egyik legjobban sikerült autójuk, egy úgymond fellelt állapotú fényezés, lakkozva. Emlékeim szerint, a motorja menthetetlen volt, de nem gyenge utódot találtak neki, amit fel is avattak egy jó adag gumifüsttel. A fehér falú gumik, króm felnik, az ültetés és a szép fehér beltér csak a színvonalat emelik eme csodás gépezetben.

3. Rész - Monkey Business Gasser

GMG-gasser.png

Egy Gasser mindig érdekes koncepció, hiszen lényegében egy kifejezetten gyorsulási versenyre készített gyöngyszemet kell építeni, ami megint sikerült a "majmoknak". Hűen adja vissza a 60-as 70-es évek időszakát a fémszemcsés festésével, de a modernebb dolgokat sem veti meg a 347-es (6.5 l), 375 lóerős Chevy blokkal.

4. Rész - 64' Ford Galaxie

GMG-galaxie.png

Vérbeli Low Rider volt a terv, hidraulika nélkül. Szerintem nagyon jól sikerült az ültetett, szépfelnis, csipkézett tetős Ford. Sajnos amilyen szép lett, akkorát buktak rajta és egy másik, útközben vásárolt autón.

5. Rész - '70 Lincoln Continental Mark III

Újra Low Rider stílus, de egy kis gengszter vérrel keverve. Ha már Lincoln, akkor bsszon is oda és ez nagyon odabsz. A szürkére festett krómok, az ültetés és a küllős felni, valamint a nem elhanyagolható hajszálcsíkok ismét egy tökéletes Custom-ot eredményeznek.

6. Rész - Ford "Frankenstein" F100

Nem véletlen a Frankenstein becenév, mert ezt a Pickup-ot az előző tulaj összeválogatott alkatrészeiből rakták össze. Ismét egy nagyon eltalált szín, jól kiválasztott felnikkel és a kötelezően letisztult forma. Mostantól egyébként ezt az stílust GMG Style-ként fogom idézni további írásaimban.

7. Rész - 1964 Chevrolet Impala

GMG-impala.png

A két kép magért beszél...

8. Rész - 59' AMC Rambler

GMG-rambler.png

A második részhez hasonló stílusban épített, patinás AMC. Teljes átalakítást igényelt az egész alja, hogy be tudja fogadni a modern dolgokat (légrugók, fékek, kerekek). Egyetlen, ami nem tetszik benne az az üléshuzat, amit Sue, a kárpitos csinált otthonihoz hasonló függönyéből.

9. Rész - '48 Chevy Fleetmaster

GMG-fleet.png

Nem vérbeli, de Hot Rod és ez a lényeg. Matt fekete fényezés, egy kevés króm és fehér falú gumik. Mi kell még?
Személy szerint nekem nagyon tetszik, hogy a hűtőrács is feketére lett lefújva, így még durvább a kinézete.

10. Rész - Woodill Wildfire

GMG-woodlill.png

Richard jó áron tudott hozzájutni ehhez a ritkasághoz, amiből csak néhány darab készült. Kisebb átalakítások után a műsor egyik legnagyobb profitját hozta és nem véletlenül. Ez volt az utolsó rész amit láttam egyik kedvenc sorozatom első évadából (a DIGI-s marhaság miatt), de ha jól tudom többet nem is adtak nálunk, pedig még volt vagy négy-öt rész. Amerikában Február 18-tól indul a második évad, nem tudom, hogy fogják e itthon adni később, de ha igen, akkor érdemes lesz nézni.

A bejegyzés trackback címe:

http://autofanatik.blog.hu/api/trackback/id/tr845077362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.