Videóest - 08.

2013.01.25. 20:00

Akkor kereskedjünk autókkal. Egybe jobban hangzik, Autókeresedők. Kedvenc autós sorozataim egyike, amit akármikor megbírok nézni. Láttam már mindegyiket nemegyszer, de van egy olyan hangulata, amit csak azok értenek meg, akik (mint én) úgy akarnak szerelni és autók alatt feküdni, mint Edd China. Egy igazi szerelő, én bírom is a stílusát, de hát angol :) Viszont van egy, az idő múlásával egyre jobban showman-né  váló Mike Brewer is a sorozatban, aki veszi és eladja a járműveket. Érdekes ember, az első pár évadban nagyon bírtam őt is, mostanra viszont nekem néha túl sok, de összességében őt is jó arcnak tartom.

Első évad, első rész. Egy Porsche 924-es, amit szokás szerint nem agyon, de azért lepusztulva, kopottan vesznek és később profittal adnak el.

Kis érdekesség, hogy ezt és még két részt én töltöttem föl az Indára három évvel ezelőtt és több mint kilenc és félezren látták ezidáig.

A bejegyzés trackback címe:

https://autofanatik.blog.hu/api/trackback/id/tr155042062

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása