WTCC - Monza

2013.03.23. 15:15

Nagy rajongója vagyok az autó és motorsportoknak, így a túraautó világbajnokságnak is. Majdnem minden futamot, időmérőt és warm-up-ot láttam már az utóbbi 2-3 évben. Hétvégente nálam ilyenkor megáll az élet és csak a versenyre koncentrálok, mintha én is ott lennék a pályán. Favoritom természetesen Michelisz Norbi és a Zengő Motorsport. Mialatt ezt a cikket olvasod (ha egyáltalán olvassa valaki) én éppen az AMTS rendezvényén ámulok és bámulok, Norbi pedig Monzában  rója a köröket az időmérőn az új Hondával. Nem kezdem el leírni azokat, amiket sok oldal le CTRL+C-éz és CTRL+V-éz vagy a Zengő Motorsport honlapjáról, aminek híreit Juni György szerkeszti, vagy a nemrég megújult Túraautó Hírblog és annak főszerkesztőjétől és a közvetítések kommentátorától Lantos (Lanti) András oldaláról. Minden verseny után egy hétvégi összefoglalót és véleményt fogok írni, ami hét, azaz 19:00, azaz 7 órakor lesz megtalálható az oldalon. Mint már említettem éppenséggel nem tartózkodom otthon, így magát az időmérőt és annak eredményeit csak este fogom majd látni, amit remélhetőleg Lanti, videó formátumban feltesz valamelyik videómegosztó portálra, így megkésve bár, de szétizgulhatom magamat. És a lényeg, HAJRÁ NORBI!!


Az autó gyönyörű és a váltásról is lesz szó a vasárnapi posztban.

Szerző: hkatti

· 1 trackback Szólj hozzá!

Címkék: WTCC

A bejegyzés trackback címe:

https://autofanatik.blog.hu/api/trackback/id/tr545163390

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Monza - WTCC 2013 / szombat 2013.03.23. 20:15:51

Végre eljött a nap, amikor elmehettem az autósport Mekkájába, Monzába. Több elővárosi vonat megy oda Milánóból, én az S8-ast választottam. Eddig én is csak annyit tudtam erről a városról, amit bárki más, aki valaha érdeklődött a technikai sportok irá...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása