Egyszerűen nem bírom....

2013.02.10. 14:00

Vezetnem kell már valamit, lehetőleg sajátot. Amúgy ha normális ember lennék, nem is kéne panaszkodnom, hiszen majdnem minden hétvégente mehetek apa teherautójával. De én mégiscsak egy petrolhead vagyok, akkor pedig kéne már egy saját járgány. Várni akartam ezzel nyárig de, mint említettem nem bírom!! A tünetek már odáig fajultak, hogy Suzuki Swifteket nézegettem a hahun. Vezettem már Swiftet és jó is lenne, de van pár nagyon idegesítő dolog ami szinte már elriaszt (váltó, vékony kormány, csúnyácska kaszni, stb...) a vételtől. Ámbár amennyire ronda, annyira takarékos és korához képest egész olcsó. A pénzbeli keret 150-200 ezer lenne és ebbe pont beleférne egy "mi autónk". Nem, nem és nem!!! Más kell. Mondjuk egy Trabant.

                       Az autó, mely  birtoklási vágyat keltett bennem....

Röhejesnek hangzik 2013-ban egy Trabant, de nem egy átlag példányra gondoltam, hanem egy leültetett, más motoros, kifordított felnis faszaságra. Van belőle 100 ezer alatt is vagy 20-22, amiből a jobb példányok közül van öt vagy hat darab, ami elfogadható állapotban van és nincs (annyira) messze. Mindegy, hogy sedan vagy kombi, mert leültetve mind jól néz ki. Raknék bele később egy 1.6-os dízel VW, vagy egy 1.0-es esetleg 1.3-as Suzuki motort, jobb fékrendszert és lenne egy olyan Trabantom, amit nem kell szégyellnem a kinézete miatt.

Azt nem tudom, első autóm vásárlásáig mit hoz a sors, mert szinte naponta gondolom meg magamat, de ez a kombináció megérne egy misét. Lenne vele meló rendesen, de tuti, hogy megfordulnának utána az utcán.

A képek a LowDDRs  és a DDR Deluxe oldaláról származnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://autofanatik.blog.hu/api/trackback/id/tr185072046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása